میخواهید وحشی از کوبه همراه را ببینید؟ قایقرانی را امتحان کنید

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ دسته‌بندی نشده

همانطور که در قایق به همراهدبه همراهنی دریای خزر شناور در خلیج خلیج Cienfuegos خلیج ساحل جنوبی کوبه همراه می بینم، من این را می دانم. من پیش بینی دقیق از یکی از آن لحظه ها که مسافران تمایل دارند – میز table #wanderlus ما در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذاریم تا دوستان ما را بشنوند، family و سایر پیروان.

دامن اسپری من کایاک من برای گرفتن دوربین ۳۵ میلی متری بدون چرخش یا پاشیدن – اما این فقط از درک من نیست.

ما قبلا هشدار داده بودیم که فلامینگو اسکیت هست و می تواند به همراه کمترین اختلال برود، بنابراین به همراهید Plan B به همراهشد – تلفن همراه در اطراف گردن من در مورد ضد آب هست. درست همانطور که من آن را به همراهلا می برم تمرکز می کنم، صدای زنگ مانند صدای صبح را صاف می کند، زیرا پرندگان شکوفا و پر زرق وبرنگ چندین ستون از ساحل نزدیک را پرواز می دهند. هرچند که کایاک و تلفن همراه من، همانطور که دوربین را طراحی می کنند، قدم می زنم، قلب من قطره هست، زیرا متوجه می شوم که پرونده کاملا مبهم هست.

سپس، تقریبه همراه به نظر می رسد که به آسیب رساندن به توهین، یک گروه از حدود ۴۰ فلامینگو را به سمت شمال بریزد و به سمت رهست به سمت من حرکت کند، ۳۰ فوت از کمان من عبور می کند. ناامیدی.

ما دریچه کوچک ما اجازه می دهد از یک کوروش کوهو به عنوان فریاد هدایت ما، "به کوبه همراه وحشی خوش آمدید."

لحظاتی مانند این هنوز برای اکثر آمریکایی هایی که به کوبه همراه سفر می کنند نادر هست. به همراهزدید کنندگان آمریكا از احتمال بیشتری در جستجوی شلوارهای صورتی "56 Chevy" كه از خیابه همراهنهای هاوانا عبور می كنند، نسبت به گله ای از فلامینگو در لنگه جدا می شود. اما فراتر از به همراهله های دم، فروشگاه های تنبه همراهکو و کابه همراهره نشان می دهد، طرف دیگری به کوبه همراه وجود دارد: یک مکان وحشی دور از اتوبوس های تور و فروشندگان تی تی تی شرت.

من در ابتدای این دهه ۹۰، زمانی که در یک روابط خنثی در روابط ایالات متحده و کوبه همراه، در این جنبه بی نظیر بزرگترین جزیره در کارائیب به همراه آن روبرو شدم، من یک سفر جاده ای غواصی در جنوب کشور را آغاز کردم ساحل از آن زمان، من در مورد آن سواحل خالی، ریف های بی نظیر و شگفتی های طبیعی جزیره ای که اکولوژیک ترین جزایر کارائیب هست را یادآور می شوم.

و اگر چه امروز اختلافات سیاسی بین دو کشور ممکن هست احساس کنید که بزرگترین ماجراجویی کوبه همراه این هست که به راحتی به آنجا برسد، واقعیت بسیار متفاوت هست. مسافرت به همراه اپراتورهای توریست که دارای مجوز وزارت خزانه داری لازم هستند، از شهروندان جزایر قانونی برای شهروندان ایالات متحده به همراهزدید می کنند.

روزمرگی برای به همراهزگشت به کوبه همراه تبدیل به برنامه ها و لیست های بسته بندی شده زمانی که دوستانی که مرتبه همراه از جزیره دیدن می کنند برای اولین به همراهر برای آمریکایی ها به مسافرت مراجعه کردم: یک تجربه کوچک قایقرانی در امتداد خط ساحلی جنوب جزیره. یک شرکت آمریکایی، کوبه همراه نا محدود، مجوز لازم برای سازماندهی سفرهای شهروندان آمریکایی را تأمین کرده هست. برای من، این یک فرصت طولانی پیش بینی شده برای کاوش در مناطق ساحلی کایک دریایی مانند Ci é بیوسفور ملی منجی د زاپاتا – بزرگترین تالاب های نابه همراهلغ در کارائیب هست.

این جایی که به همراهید اشاره کرد که شما فقط کایا را در کوبه همراه نگذارید و اجاره نکنید و به نقاط ناشناخته که ممکن هست در نقاط دیگر قرار داشته به همراهشید بیرون بروید. سفر به مناطق دورافتاده در خارج از فهرست کوتاه سفر روزانه موجود در کتابهای راهنمای تنظیم شده هست و تجهیزاتی نظیر کایاکس به همراه کیفیت کم هست. به طور خلاصه: شما به همراهید به همراه یک اپراتور که قبلا از طریق نوار قرمز بریده شده هست، پیش از حرکت به امواج ساحل خط ساحلی کوبه همراه، حرکت کنید.

گروه کوچک ما از ۱۶ آمریکایی شامل همه از مدیران رسانه های اجتماعی هزاره ساله به به همراهزنشستگان فعال شد. یکی از چیزهایی که ما به طور مشترک داشتیم شور و هیجان برای ماجراجویی و تمایل به پریدن از ریل ها بود و دور از آنچه که به سرعت در حال تبدیل شدن به یک سفر به کوبه همراه می شود: مثلث هاوانا / وارادرو / ترینیداد. پس از ملاقات در لابی پلازا، یکی از هتل های بزرگ نابود شده از شهر هاوانا، ما به جاده به همراهز می رویم.

به سمت شرق در قلب کشور در بزرگراه ۱، ما هر حالت از حمل و نقل قابل تصور، از اشیاء چرخ دستی در کنار جاده به اتوبوس مدرن، تهویه مطبوع تور. اولین مقصد ما Criadero de Cocodrilos بود، و یا مزرعه Crocodile Farm، جایی که یک کارمند ما برخی از جمجمه ها و نمونه ای از ۹ قطعه پر از کروکودیل کوبه همراهیی، شکارچی صخره ای جزیره را به ما نشان داد.

در حالی که ما را به واقعیت هدایت می کرد، او همچنین دربه همراهره خلق و خوی خشمگین خشمگین، از جمله تمایل به جهش در شکار، بحث کرد.

پس از عبور از زمین های گرد و خاکی، درخت خرما، دوازده قلم به همراهز هوا که صدها نفر از crocs در محدوده سنی از شش ماه تا چهار سال برگزار شد. آنها به اندازه اندازه های جداگانه جدا شده اند، زیرا به عنوان راهنمای ما توضیح داده شده هست: "آنها بزرگ می خورند". به همراه توجه به اینکه حتی بچه های مچاله شده دو پا که در قلم انداخته اند، به نظر می رسد تهدید آمیز هست، به طوری که آنها می توانند به راحتی چند انگشت را حذف، از گروه ما احترام قائل شدیم

این احساسات عمیق تر شد، وقتی که یاد گرفتیم بعضی از آنها برای حفظ جمعیت در مناطق وحشی کوبه همراه از جمله پارک ملی Ciénega de Zapata آزاد می شود – مقصد قایقرانی ما در روز بعد. دیگران به همراهید برداشت شوند و به عنوان یک رستوران در نزدیکی رستوران خدمت کنند.

بعد از یک ناهار از آبجو سرد Cristal و تمشک کروکودیل (کلیشه بله، اما مانند مرغ گرسنه طعم) آن را به Playa Larga، ساحل کنار ساحل که در آن ما به منظره پاکسازی و هستقبه همراهل از کاسا خاص نام Hostal انریکه و Dalia. (فکر می کنم یک Airbnb سبک کوبه همراهیی هست، که در آن خارجی ها مجاز به اقامت در خانه های خانوادگی می به همراهشند و شما این ایده ها را در اختیار دارید که به کوبه همراهیی های روزمره اجازه می دهد که برخی از دلار توریست ها را بدست آورند).

همانطور که بعد از ظهر برف ها برداشته شد، گروه ما در کنار ساحل وسیع و خالی، برای کمک به وسایل و قایق های ما، تجهیز شدند. ما جمعیت کوچکی از تماشاچیان محلی را جلب کردیم: کارگران، چشمه های دریایی و محله های محله، وقتی که ما در کت و شلوار زندگی می کردیم، به طور عجیبی تماشا می کردیم و صندلی های کایاک و صندلی هایمان را تنظیم می کردیم. گروهی از کایاکرهای آمریکایی در ساحل آنها قطعا یک پیشگویی بود.

راهنمای کوبه همراهیی ما، لردو آکوستا، صبورانه توضیح داد که تفاوتهای ظاهری کایکهای به همراهریک دریا و اطمینان ما را غیر ممکن بود که به عقب بر گردیم. اما فقط در مورد، ما دستورالعمل هایی در مورد چگونگی حذف دامن اسپری و شنا به سطح داده می شود. آقای آکوستا سپس متوقف شد و توضیح داد که چرا خلیج گسترده ای که ما در مورد دست و پا زدن بودیم، معروف جهان بود، و نه فقط برای محیط زیست ماجراجویی ارائه شده در اینجا.

به سمت جنوب اشاره کرد که او یک تاریخچه سردرگمی تاریخ سرد جنگ را به اشتراک گذاشت که هر یک از دانش آموزان آمریکایی و کوبه همراهیی می آموزد: در ۱۷ آوریل ۱۹۶۱، حمله ای که توسط C.I.A. حمایت شد، بسیار نزدیک به کجا ایستاده بود. ما عمیق در Bahia de Cochina، خلیج خوکها بودیم. ماموریت ما در این روز بسیار متفاوت خواهد بود – فقط یک ارابه کوچک از هشت قایق های مسافربری که در حال سفر به خلیج فارس هستند و قصد دارند در جستجوی ساحل دریای خزر به همراهشند.

بعضی از گروه ما، دوست دختر من ، هرگز در قایقرانی دریایی نبوده هست، بنابراین شرایط آب و هوای بعد از ظهر نوآوری ها را به طور قابل ملاحظه ای عصبی ساختند، همانگونه که ما در ناحیه دوچرخه سواری دو نفره ما حرکت کردیم. آقای آکوستا و راهنمای آمریکایی ما در کلرادو، جان رودریگز، کشتی کوچک ما را به همراه یکدیگر هماهنگ کردیم، چون ما یک حلقه دریایی داشتیم که همه چیز را به دست آورده بود. برای اولین به همراهر، این به معنای تجربیات جدید و برای کل گروه بود، فرصتی برای به همراهزگشت صفحات تاریخ به ما بود که ما در میان نخستین آمریکایی ها قرار گرفتیم تا آبهای یک مکان را که قدمت آن بیشترین روزهای سرد جنگ سرد.

صبح زود صبح، در حالیکه وارد پارک ملی Cienega de Zapata، بخشی از ۱٫۵ میلیون متر مربع Biosphere ملی Ciénega de Zapata، یک سایت میراث جهانی یونسکو. ما به ناحیه Salinas La Brita، یا Las Salinas به مناطق محلی وارد شده ایم، که به عنوان بخار آب نمک و نمک های بزرگ شناخته شده هست. اینجا بود که اسپانیایی ها دوره اسپانیایی هستعماری را برای اروپا به دست آوردند و در آنجا امروز، پرنده ها گنجینه ای از انواع مختلفی را در قالب بیش از ۱۵۰ گونه از جمله فلامینگوها، چوپان ها و رپتور ها پیدا می کنند. آبهای سرپناه، ماهیان خاویاری و ماهی به همراهستانی منغوری و همچنین نیش زدن آنها، تمساح کوبه همراهیی هست.

در اینجا دایره زندگی شکسته نشده بود، یک محیط اولیه به همراه رشد فصلی چهار نوع منگروه و همچنین آهن چوب، کف دست و دیگر فلور، به راحتی تصور کنید که در طول قرن ها، سرخپوستان Ciboney، دزدان دریایی و معامله گران همه ساخته شده خود را در این محدوده ۷۸ مایل از خط ساحلی محافظت شده توسط صدها کلیدی و یا کایوس . برای اولین به همراهر فقط ده سال پیش به به همراهزدیدکنندگان به همراهز گردید، در این روز این همه مهست، چون دولت در حال حاضر فقط یک سفر اکتشافی کایاک در هر هفته را اجازه می دهد.

پس از قرارگیری از تف تفکیک شده که از انسداد مانگروهای قرمز حرف میرود، ما از پانورامائی که همیشه در حال تغییر هست از خط ساحلی و کلیدهای Sylvan عبور می کنیم، سایه های گسترده ای از آب زیر ما از جید سبز به جین روشن به فیروزه ای شفاف. آبهای آرام به ما اجازه دادند تا به یک ریتم و اسکن برای مشاهدات، مانند زمانی که چشم های مکرر آقای Acosta یک لقمه در لانه خود را در به همراهلای برخی از مانگرو ها مشاهده کرد.

بعدا قایقی را در یک کایکو کوچک برای یک پیک نیک ظریف از برش پاپایا، آنابولیس و ساندویچ بریده ایم. به پایان رسید، ما بر روی کرم های ضد آفتاب کشیده شدیم، در آب و هوای گرم و خشک شدیم، که در آن ما به طور منظم به تونل های به همراهریک مانگرو می رفتیم که بعدا به سینمائی به همراهز می شود تا ظاهر گسترده ای از دریای کارائیب شمالی

[۱۹۴۵۹۰۰۱

به طور کلی، ما پنج ساعت در آن روز هفت و نیم مایل و نه هیچ کس دیگر، حتی یک تمساح دندان، فقط جرثقیل، قوچ، خروس ها و دیگر حیوانات پرنده ای دیدیم.

بعد از آن، در عصر غیبت کوبه همراه، عاری از عواقب و عواقب ناگوار، نسیم نسیم گرم و گروهی از به همراهشگاه هاوانا، گروه ما را متحیر کرد، زمانی که یک trio کوبه همراهیی پس از شام شروع به به همراهزی در پشت به همراهم هتل کرد. فرانسینی، رقصنده حرفه ای از کلمبیا، منجر به درس غم انگیز سالسا شد که بسیاری از افراد ما در حال حرکت به ضرب و شتم همراه به همراه نمایش ثروت از اقیانوس ماه ماه هست.

بدن مرده هست و حرکت رقص تسلط، برنامه بعدی ما قایقرانی Guanaroca Lagoon، بیابه همراهن ورودی هست که بخشی از اکوسیستم گسترده Bay Bay Cienfuegos هست. چند ساعت ساحل شرقی از پلایا لارگا، ما درختان گواوا و انبه، زمینهای برنج تحت کشت و شهرهای کوچک و بی نظیری که کودکانشان در راهپیمایان مدرسه در وان ما آویزان بودند، راندند. پس از پارکینگ در جنگل خشک، یک پیاده روی کوتاه به سوی یک boathouse روستایی و به همراهرانداز، که در آن زیر زیر آسمانهای سربسته قرار گرفت، منجر شد.

همانطور که ما به سمت ساحل جنوبی لنگه ۷۵۰۰ هکتار به سمت ساحل رفتیم، آقای آکتهست مافوتیل کوچک را به سمت یک صد متری در یک جهت جنوب شرقی به سمت به همراهنک توده هدایت کرد. سپس آنها به نظر می رسیدند – یک گله ای از ۲۰۰ فلامینگو که یک خط صورتی شفاف و روشن در حاشیه تالاب ایجاد می کند. دست و پنجه نرم شد و دوربین ها متمرکز شدند. پس از آن من چرخش عکس من خراب شد. اما همان چیزی که در مورد وحشی کوبه همراه می توان گفت، که چند دقیقه بعد در آن نمایش حماسی قرار گرفت، نمی توان گفت.

روز بعد، آخرین تور ما، ما قایق های تفریحی خود را برای یک قایق به همراهدبه همراهنی ۶۰ پا فروختیم که ما را به یک مقصد دور سفر روزانه، Cayo Blanco، یک جزیره ای تبدیل کرد که به نوازش کف دست ها، ماسه های سفید پوشیده شده و شیک ساحل که آبجو Cristal سرد و خرچنگ محلی خوشمزه را خنک می کند. پس از یک جلسه snorkel کاوش صخره های سالم، بیشتر گروه ما در کمین برای یک شیب خیزران. من جای خود را برای یک نقطه منحصر به فرد تحت یک کف دست انتخاب کردم تا از یک بولوار قرمز من که روز قبل خریداری کرده بود لذت بردم.

به سمت سرزمین اصلی و شبه جزیره آنکون، حرفان فرانک مدینه، مدیر فنی دپارتمان جنگل کوبه همراه، از ذهن من به همراهزی کرد. چند روز پیش، ما فرصتی برای گفتگو به همراه آقای مدینا در یک جلسه روستایی که در خوابگاه پلیس لارگای ما بود برگزار کردیم تا دیدار "مردم برای مردم" برای آمریکایی ها برای سفر به کوبه همراه.

او به ما گفت که اخیرا یک ورود تازه در سواحل کوبه همراه نشان داده شده هست. به همراه تغییر سطح دریا، کروکدیل های دریایی آمریکا در حال حرکت به سمت دره های سرزمین های اشغالی و پیوند به همراه تمساح های کوبه همراهیی، تولید هیبرید از دو گونه

او به من گفت "یک گونه کاملا جدید" m ixtos را بشنوید. سپس او به شوخی گفت: "من فکر می کنم شاید این نشانه ای از افراد بیشتری مثل شما، آمریکایی های پرماجرا هستند که به کوبه همراه می آیند"

به دنبه همراهل فرورفتگی دود از طریق خرچنگ نخل، من امیدوار بودم که درست به همراهشد. پس از همه، خطوط ساحلی و حیات وحش کوبه همراه چشم انداز ما را برای گروه ما به همراهز کرد.

و عکس فلامینگو که دور افتاد، خوب، در آن لحظه اهمیتی نداشت که از طریق آن نسیم نسیم نرم، دمیدن حلقه های دود من بود.

اگر شما بروید

کوبه همراه مستقر در آیداهو ( cubaunbound.com) ارائه می دهد قایقرانی، دوچرخه سواری، سفر و دیگر برنامه های کوبه همراه. هشت روز تور کایاب قایقرانی به همراه نیازمندی های سفر "مردم به مردم" ایالات متحده برای سفر قانونی به کوبه همراه ملاقات می کند. امتیاز: ۲،۹۹۰ دلار برای هر نفر (شامل سفر هوایی نمی شود).

Hostal Enrique y Dalia (ایمیل: enriqueplayalarga@gmail.com؛ تلفن: (۰۰۵۳) ۴۵ ۹۸۷۴۲۵) یک خانواده خانوادگی ویژه در Playa Larga به همراه ۱۰ اتاق و یک رستوران کامل و مجلل مجاور ساحل. خوابگاه سه طبقه دارای یک منطقه غذاخوری روی زمین و عرشه هست. نرخها ۲۵ تا ۴۰ پزو قابل تبدیل کوبه همراه هستند، یا حدود ۲۷٫ ۵۰ تا ۴۴ دلار در هر شب. غذاهای اضافی و نسبتا ارزان قیمت از ۵ تا ۲۰ پوزو قابل تبدیل کوبه همراه هست. دلار معمولا پذیرفته می شود، اما برای خرید به همراه هستفاده از ارز ایالات متحده ۱۰ درصد مالیات اضافه می شود. (به همین دلیل، بسیاری از مسافران به کوبه همراه، یورو را دریافت می کنند که هیچ مالیاتی ندارند.)

وب سایت یونسکو (whc.unesco.org/en/tentativelists/1801) اطلاعات بیشتری را دربه همراهره Ciénega de Zapata پارک ملی